2017年9月1日 星期五

小六

Amazing summer 話咁快就去到尾聲, 小明尋晚唔肯瞓, 因為佢話怕一闔埋眼個暑假就冇左 @.@  傻仔黎既, 唔闔埋眼個暑假都冇架啦, 時間係唔等人架麻!

小慈今年升小六了!  時間過得真係好快, 好快!  每年開學日我都會同佢地影張相, 今年終於集齊一套送番俾小慈, 望番佢一年級個樣真係超級可愛呀!


出門前都會食維他命同埋執小食盒, 成排攤晒出黎何其壯觀~~


觀人於微, 小明個小食盒以快捷為主, 兩包餅餅 fit 晒個盒!


小慈就排到靚一靚, 腸仔識轉彎真係好攪笑!
不過我問佢:「開心果唔駛剝殼咩?」
小慈話:「都好喎!  媽媽可唔可以幫我剝多幾粒?  因為 D 同學會埋黎問我攞.」
我:「點問呀?」 於是小慈做佢地個表情俾我睇, 笑死!  咁懇切既眼光又好難拒絕既 :D


開學日, 媽媽都盡量送你地返學, 今年仲去到學校門口添, 係咪好開心呢?


學校上載各班班主任既樣俾家長認識, 太好了!  今年佢地仲排岩位添架!



Native English Teachers (NET)


開學新驚喜, 小明終於擁有佢恨左好耐既有轆書包!!


最後一年同小慈家姐一齊返學了..... 好好珍惜


最重要求天父保守帶領小慈小明, 阿門


沒有留言:

張貼留言