2017年9月23日 星期六

出街.出成日街.成日出街

為出街可以去到幾盡?  今日係星期六, 除左原本要學既興趣班之外, 我晏晝要去鳳德幫手帶兒童祟拜, 諗住夜晚先返屋企帶佢地出去聽音樂會.  但我呢兩隻仲係好緊貼媽媽既小豬仔, 決定我去邊佢地就去邊, 點都要跟住, 鳳德都要跟埋去幫手!  於是, 要出街就要付代價, 做晒所有功課先有得跟住跟住媽媽啦!

首先整個火車壽司 brunch, 因為好耐冇食所以好開心


8 歲半既小明最鍾意食既壽司係飛魚子、三文魚子、芥末辣章魚同炸軟殼蟹.  11 歲既小慈最鍾意食既壽司係三文魚、甜蝦、炸軟殼蟹手卷

爸爸話小明肢解左條章魚 @.@


Puff 當然唔少得啦, 兩個食左三碟!!!


專登唔收碟睇下佢地食到幾多, 兩個都係食得 6 碟, 打成平手, 高呼好飽!


又話好飽, 咁快食 tea?  哦, display 黎架姐


巧遇經典冰室舊物珍藏展


小慈非常好奇以前個電話點樣打出


搵到個 display 電話不過扣實左唔郁得, 都偷偷地塞隻手指入去感受下


呢 D 標語牌真係經典, 我覺得應該攞番出黎用


 舞獅表演都見到!  原來係小環新舖開張


 恭喜晒!


夠鐘去鳳德幫手喇


小慈第一時間幫手排好 D 櫈


仲有負責點名派名牌


小明負責 PowerPoint


由我領詩, 平叔叔負責講故事同玩遊戲


我揀左兩首關於快樂既歌, 配合今次既主題


遊戲時間, 10 秒鐘潛袋摸下入面有 D 咩再寫番出黎, 估中得最多為之贏


小明組寫左十二樣, 估中 8 樣成為大贏家, 竟然冇人摸得中鎖匙、LEGO 同埋蚊膏 :D


背金句時間:「我要因耶和華歡喜」詩篇 104 篇


大人崇拜兒童崇拜順利完成, 工作人員大合照


個個都讚小慈小明乖, 由頭到尾投入幫手, 就帶你地去公園玩一陣啦!


呢個公園有特別多既健康設施


玩到肚餓, 係時候食個 early dinner!  呢間叫 BUGS 既餐廳, 海南雞飯碗飯好好食, 同杯粉紅救兵好好飲!


跟住趕頭趕命去唔識路既荃灣大會堂聽音樂會「神奇的玩具店」


Full Orchestra!!  仲要係香港管弦樂團, 小慈非常驚喜 :D


今晚呢場係管弦樂 X 布偶劇, 好特別既組合, 好期待呀!!


每首歌都有不同主題配合即場演繹布偶, 好好睇呀!!


小明最鍾意呢首恐龍大戰超人, 笑到碌地 :DDD



小慈鍾意金魚小夜曲


中場休息 20 分鐘, 小慈小明實在太好奇, 即刻跑去台前睇下布偶劇究竟點整


小慈發現管弦樂團既譜實在好複雜


下半場由著藍色西裝既 Eric 聲演故事


真係好好睇呀!!


好想繼續聽、繼續睇!  小明已經同我講定, 下次再有音樂會布偶劇一定要買飛再睇 ^^


充實而愉快的一天 ^^

沒有留言:

張貼留言