2017年9月9日 星期六

現代化的新居

成個暑假琳琳姐姐都要返工實習見唔到佢, 今日佢地新屋入伙請我地去食飯喔 ^^

未去新屋前先食個 lunch, Pizza Express 真係好好食, 梳化位又舒服, 小慈琳琳仲悠閒到玩花繩, 我細個都好鍾意玩!  埋單時送寶路薄荷糖 @.@ 嘩~ 真係超經典, 我細個都唔知食左幾多落肚  :)


呢個商場都有 Smiggle, 美芝姨姨就話大家入去揀份開學禮物, 講下講下原來連鎮店之寶書包都揀得, 令本來諗住買個筆袋既小明驚喜萬分!!!

話說自從小慈有轆轆書包之後, 小明已經流曬口水, 依依哦哦, 又羨慕又妒忌, 但佢原本個書包未爛我唔會無端白事買個新既俾佢啦~  恨左成年, 今日失驚無神咁驚喜, 小明開心到即刻想返學 :D


到我地送禮物喇!!  新居入伙點都要買 D 野既


God Bless This Home with Love & Laughter ^^


參觀!  參觀!  琳琳姐姐間房, 我以為天花板裝左蚊帳, 點知原來係拉布 yoga!


小慈一個鐘頭內學晒琳琳姐姐學左幾個月既野, 勁讚小慈有天份 ^^  小明就當吊床咁瞓, 玩左好耐


美芝姨姨既超大衣帽間, 真係突然以為自己係明星添, 好正呀!!


非常摩登既廚房洗手間, 所有電器都係輕觸式, 好型呀!  仲有工人姐姐既隱藏睡房, 設計一流!


好舒服既客廳, 小明非常自在地砌 mini blocks


仲有嘆天王按摩椅


打機梗係唔少得啦!  一開機就見到參賽者係 Grace and Young Man, 原來琳琳姐姐 save 左 last record, 小慈小明好開心呀 ^^


今日仲有賀寶個仔仔亮然一齊玩, 我對上一次見佢先岩岩滿月咋, 而家已經 6 歲


今晚打邊爐, 材料由美芝爸爸去大成街市同九龍城街市買時令海鮮菜類, 正到爆, 超好味!!  尤其係個牛肉, 烚幾耐都唔會 un 先好野呀!


人齊開餐!!


琳琳同美芝自家製既梅酒, 非常易入口, 好味呀!


玩得太開心, 打機打到唔捨得走, 美芝一句:「今晚係度瞓啦!」小慈小明竟然話「好呀!」@.@  小慈小明從來唔肯去人地屋企過夜, 爺爺嫲嫲屋企唔肯, 姑媽姑丈屋企唔肯, 而家竟然肯留係美芝姨姨屋企!!  真係魅力驚人呀美芝姨姨琳琳姐姐 :D


第一次玩到 11:30 p.m., 沖埋涼擾擾攘攘成 1:00 am 先瞓, 真係史無前例!


美芝姨姨屋企好近教會, 所以可以瞓到 8:30 am 先起身, 食埋早餐美芝姨姨仲送埋我地返教會添~

返完教會攞番書包仲送埋我地返屋企


爸爸黎接我地, 變左鬆弛熊兄弟真係笑死!!


呢個突如其來既兩日一夜真係驚喜萬分, 好多第一次, 好難叫小慈小明唔鍾意你地囉, 琳琳姐姐美芝姨姨  ^8^

恭喜你地終於有溫馨又美麗的家!!

沒有留言:

張貼留言