2016年11月25日 星期五

8 歲仔

現今科技真係好發達, 一開電話就收到通知今日係我個乖仔既生日, 仲有大量當年今日既 look back, 小明自己又係日曆度畫晒圖畫寫明今日生日, 好難唔記得囉 >v<


3 歲 4 歲 5 歲 6 歲 7 歲.... 今日 8 歲喇!!  小明細個真係好得意 ^^


我仲擦緊牙, 小慈就已經入房搵我問弟弟生日, 今日有咩安排呀?  呢個愛錫細佬既家姐仲緊張過壽星仔!!  於是我唱住生日歌咁同我個乖仔講骨摸靈, 小明個樣霖晒, 問:「我係唔係可以好似小慈家姐咁朝早收左一份禮物先, 放學返黎就有第二份咁呀?」你咁都記得?!!  你又知你一定有兩份禮物??  哈哈哈~~~~  好在我真係有準備!  一份爸爸送既, 一份媽媽送既, 你想收邊份先?  於是, 一見到爸爸送左一套 8 隻既 Lego 恐龍, 開心到癲左!!!

「Yeah!!!!!  爸爸真係買到呀!!  我好鍾意呀!!!!」

趕住出門口返學, 否則小明即場拆晒 8 隻出黎玩啦!  幾唔願意出門口, 利誘佢媽媽送返學先爽手 D 咋 :)


知仔莫若父母, 既然小明都知佢有超過一份禮物, 我地就決定曬冷!!  更何況我地初初預備左兩份禮物, 後來爸爸搵到恐龍又買, 仲一次過買晒 16 款, 做成今日成枱都係玩具既震撼畫面!  小明放學一返黎見到, 完全係呆左唔識反應 :D


終於俾佢拆晒 ^^


小明勁鍾意恐龍, 小慈反而對我送既兩份禮物仲大興趣, 早知 keep 起佢留番小慈生日送啦 (小明幾大聲反對呀 @.@)


班主任仲非常識做, 全班一齊唱生日歌俾小明聽, 又係佢手冊度寫幾隻字, 氹到小明好開心 :)


為隆重其事, 熱烈慶祝小明弟弟生日, 媽媽 cancel 晒所有課外活動, 兩姐弟又合作一早做晒功課, 放學返屋企拆完禮物就出去食 early dinner, 第一次食呢間出名又平又靚又正又鮮既粥底火鍋


好有趣, 真係冇諗過用粥黎打邊爐, 佢其實係粥水, D 米撈起晒, 打完海鮮邊爐個粥膽吸晒海鮮鮮味先再放米煮粥, 超好食啊~~~


老闆千叮萬囑一定要用鉗捉實 D 蝦, 因為真係新鮮到跳來跳去, 鮑魚又郁郁下, 蟹又爆羔, 真係好好好好味呀!!!


雖然飽到上心口, 唱生日歌吹蠟燭許願係一定要既!


玩到 10 點都唔捨得瞓我就知呢位壽星仔開心得好緊要啦!

爺爺姑媽姑丈送玩具同大利是


仲要多謝 Keynes 叔叔既驚喜生日禮物 (放係樹底真係好攪笑!!)


生日快樂, 身體健康, 恩典滿滿!  Happy Happy Birthday, 小明 B  (^8^)  We love you~~~~

沒有留言:

張貼留言