2016年11月20日 星期日

小明的 8 歲生日

小明一直都非常天馬行空好有主見, 記性仲好得人驚添, 越大就越有性格, 唔係下下都聽你點, 咁其實好好玩, 好鍾意整古佢, 佢又有反應先正 ^^

就黎生日, 小明問我:「生日點同我慶祝呀, 媽媽?」「下?  我咁辛苦生你出黎, 唔係你同我慶祝咩?」「依~~~  唔係呀, 我生日係星期五要返學冇得去玩, 我想去南丫島慶祝生日呀!」「南丫島?  點解想去呢度既?」「上次我發燒冇得同小慈家姐班朋友玩, 今次我想去番呀!」 我真係呆左幾秒, 唔係講笑!  我地班爆炸 BB 由半歲開始一齊過生日, 8 歲生日我地就係去左南丫島食海鮮行山玩沙灘, 出發前弟弟勁咳仲發埋燒, 梗係行唔到山啦, 為免佢唔開心, 爸爸專登留係屋企陪佢放棄鍾意食既海鮮, 所以得我同小慈兩個去, 真係估唔到弟弟記足 2 年幾 @.@  參考網誌 click ==> 南丫島

好啦!  見係你生日又獎勵你咁好記性, 媽媽排除萬難終於度到個期同你去南丫島暢玩一日!  今次決定同上次行程倒轉, 由中環搭船入榕樹灣, 滿足弟弟去洪勝爺灘玩完沙先行去索罟灣 :)


仲諗住係大船可以食埋杯麵, 點知係渡輪, 都好, 半個鐘多少少就入到去


到喇!  到喇!  今日天氣好到不得了呀!!  幾耐冇見過太陽 :)


南丫島實在有好多特色小店, 可惜心急既小明只係肯行貓 shop, 我地快速食完個茶餐廳 lunch 就去沙灘放電喇~~~~~~


好靚好靚!  今日有太陽但唔曬, 有風又唔熱, 海水凍但完全唔會防礙玩沙 ^^


我好鍾意呢張相 ^^


玩左兩個幾鐘沙灘梗係唔夠皮啦!  但我地要預番時間行去索罟灣, 天黑就行唔到山架喇!  大人行預算 50 分鐘, 呢兩隻鴨仔行得慢, 爸爸又講解下整個導賞團咁, 至少都個幾鐘啦, 係時候起程!


搵左個好專業既姐姐幫我地影左張日落全家幅 ^^


行山, 點可以唔食孖條  :D


搵到香港特有物種, 盧文氏樹蛙.... 既產地 :p  咁大個洞, 爸爸陪弟弟去探險, 一照燈見到青蛙, 仲有勁多..... 蚊  >.<


呢度都有個紅樹林!  爸爸帶晒小慈小明落去近距離觀察, 仲捉到蟹仔!  小明開心到不得了, 即刻係褲袋攞個小的塔糖盒出黎裝住隻蟹 @.@  估唔到小明有備而來, 呢隻仔真係正!


行完山肚餓, 係時候食美味海鮮餐, 椒鹽超級大瀨尿蝦真係好好味, yummy!!


偶遇狗 BB Mocha, 一叫佢識望鏡頭, 好得意呀!


餐廳有船載我地出番中環 or 尖沙咀, 超正!  仲係夢寐以求有大飛 feel 既船, 識得坐一定坐上層吹海風啦!  我地搭 8:00 p.m. 船, 順路經過迪士尼仲睇埋煙花添, 超值呀!


8 歲既小明真係好鬼馬, 表情多多真係笑瓜我地 :D


生日願望實現了, 係唔係好開心先!!

沒有留言:

張貼留言