2015年3月22日 星期日

我的快樂生日之下

反轉完山頂係時候去山腳玩下, 上次三缺一, 今日人齊就梗係要 action 啦!  應承左小朋友既野一定要守諾言, 於是, 我地一家四口去坐摩天輪喇~~~


竟然冇人排隊, 車等人呀!  不過都真係唔平, 大人 $100, 小童 $70


今日天氣矇查查, 藍天白雲肯定仲正!


升高 D 再升高 D


全海景


帆船都俾我地見到 ^^


呢度就係新海濱, 之前仲係 AIA 嘉年華, 而家整緊 Cavalia 馬術奇幻表演, 係馬會慶祝 130 年其中一個節目, 3 月尾就有得睇


轉左 4 個圈, 歷時大約 20 分鐘, 小明大叫唔夠喉


原來, 搵人幫我地影張摩天輪相係有難度架, 攪左一輪都係斬頭.....  >.<


對自己個名係敏感 D 既 ^^


搭天星小輪返尖沙咀嘆我既生日 buffet, 第一次食 Marco Polo add @ Prince, 呢度超正, 小朋友免費, 真係免費, 連加一都冇!!


望到甜品區已經流口水


食物選擇唔算多但質素唔錯


座椅闊落, 好靜好舒服呀呢度


即開生蠔差不多間間 buffet 都有, 但唔係全部好食


今晚既法國生蠔 FINE DE CLAIRE OYSTER 暫時係我食過既生蠔之中最好食架!  淨係落少少檸檬汁已經好鮮甜一 D 都唔腥, 我同秋秋一人食左一打, 回本  :)


主打東南亞美食, 秋秋專登叫碗冬蔭公湯俾我, 好好味呀!  同我煮既有得 fight  >v<


海鮮粥自己揀材料即叫即整, 好棉好好味


小明自創菠蘿點芝士粉


兩個小傻瓜太鍾意芝士粉, 用飲管吸黎食話唔好浪費食物喎~


食完正餐終於有得去甜品部, 自己氹自己開心


好開心, 好滿足!  多謝秋秋, 小慈女, 恩明 B 同媽媽一齊慶祝生日!  因為你地, 媽媽好快樂  ^8^


Last but not least, 我要感謝我出生前已深知我, 到了今天亦有幫助我愛我既天父爸爸  ^8^

沒有留言:

張貼留言