2011年2月9日 星期三

三人行士多啤梨魔髮奇緣

問左小慈幾次都話唔睇魔髮奇緣就係因為佢怕左副 3D 眼鏡 @.@  佢話好怕 d 公仔好似米奇幻想曲咁好近, 好大聲, 會撲出黎嚇佢!  今次電影冇出 2D 版仲要 $95 一張飛唔睇真係慳番!!  

初五我已經開工, 唔知係咪悶左幾日係屋企, 問多小慈最後一次佢又話自己好勇敢肯睇喎!  睇戲小明咁細個冇份, 難得三人行屋企又冇晒生果, 順便去埋摘士多啤梨~


時近黃昏, 士多啤梨園空無一人, 又經過悠長既農曆新年假, 最近門口既士多啤梨已經俾人摘晒, 好在好野在後頭


行入 d 就有超大粒既士多啤梨, 不過我覺得已經冇第一次去咁甜, 可能呢個星期天氣太溫暖影響收成


小慈最鍾意剪晒士多啤梨 d 葉, 佢話同士多啤梨剪頭髮 ^^


摘士多啤梨真係好開心


偶遇師妹吳綺澄, 可惜同班同學郭小明今日冇出現


一齊玩陣 bubbles 先


動感小慈


好專注


快閃黨半個鐘就閃!  趕住入場睇戲


小朋友 size 既 3D 眼鏡質素唔錯, 小慈戴得幾靚


片場 100 分鐘, 小慈睇到公主放孔明燈就話想返屋企, 又話好攰想訓覺, 我估係因為 3D 電影需要用神, 眼晴易攰略現疲態, 好在氹下佢俾 d 野佢食又 ok!  最估唔到既係小慈好掛住弟弟, 成日要爸爸開電話上網睇 iP cam 望下弟弟個樣!  食完晚飯就飛車返屋企陪弟弟了~~~~~~~~ 

弟弟當然唔知我地發生過咩事, 淨係見我地返屋企就好開心 XDDD

沒有留言:

張貼留言