2011年2月6日 星期日

元朗

好耐冇見過舅父, 更加想見舅父既 10 隻貓 :)


貓貓好乖, 舅父抱左好多 PR 貓出黎俾我地摸


呢度係貓貓既安樂窩


其實貓貓遍佈全屋每個角落


我鍾意呢隻!!!  四腳白雪雪, 好靚女呀~~


小慈學緊同貓貓玩


弟弟就暴力好多, 當支貓棒係地拖咁扑貓貓, 嚇死我  >.<


High 爆!


咁多貓棒玩邊支好呢?


舅父既 Studio 好靚!!


售賣精品


仲有後花園, 未來舅母話下次黎可以有菜食


環境咁好, 貓貓你地好幸福呀


外甥多似舅?!


兩位高人


溫馨既背影 ^^


山長水遠入到元朗, 我地梗係玩盡佢啦!!  今日係農曆新年 暨 Wendy 姨姨新居入伙 暨 Brenda 姨姨生日會!  祝 Brenda 生日快樂, 身體健康, 工作順利, 日日開心!!


極度鍾意吹蠟燭既小朋友, 點左 N 次


我最好既朋友!  I love you, Girls


Wendy 新居簡單舒服, 大家已經當左自己屋企一樣


大合照~~  廿年友誼得來不易


天氣好一定要去公園玩!


呢個公園非常新淨


遊戲設施更加貼近生活, 厲害!


度下高先~  差一格一米


呢位小姐一米多一格


好鍾意爬既小明



看牛中的爸爸


靜電海膽頭一顆


而家 D 搖搖椅好實, 一個小朋友絕對不能自搖


彬彬有禮何柏曦


佢好鍾意同小慈玩


各差一歲


玩一陣已經出晒汗

小朋友最開心就係去公園放電

沒有留言:

張貼留言