2011年2月19日 星期六

弟弟很攪笑

2 歲 2 個月既弟弟講野實在好攪笑!!   佢用佢既童音學大人講說話真係笑到肚攣~~

弟弟識講咩野?

- 我做緊野呀 (坐係電腦枱)

- 我鍾意返工, 我要返工喇, 遲 d 見, 我遲到喇!

- 媽媽, 我頭先曳呀!  我唔係有心架, 你唔好嬲我啦, 對唔住媽媽.....

- 我同 Bingo 一齊做運動呀, 大家睇下

- 我個黐立立呢? (一個玩具) 我個黐立立去左邊度呀?  係咪係上面呀?

- 爸爸, 唔得呀!  點解冇反應既?  (玩緊 iPhone)

- 唔該借借, 你阻住我睇電視呀!

- 唔係我呀!  唔關我事架!

- 嘿嘿嘿嘿~~~  我係怪獸黎架!

- 菜菜黐住我 d 牙仔呀!

***********

某日我單拖抱小明出街途中.....

弟弟: "姐姐係屋企, 小慈係屋企, 爸爸瞓覺係大懶豬, 要唱爸爸起身爸爸起身先得呀!"  (註: 爸爸起身係一首小慈改編歌詞既歌)

**********

弟弟而家仲係好乖咁瞓係地下俾工人姐姐幫佢換片, 我見佢咁可愛瞓係度忍唔住埋去啜佢....

弟弟: "媽媽, 唔好錫我先啦, 我換緊片片呀!"

我真係忍唔住爆笑, 咁細個人仔一本正經咁教訓我

**********

錄左 d Video, 大家聽唔聽得明佢講咩呀? 去片~~


小明攪笑


小明返學


沒有留言:

張貼留言