2008年8月8日 星期五

080808

今日係一個好特別既日子 -- 2008 年 8 月 8 日北京奧運開幕!!  好睇到全世界目瞪口呆, 第一次自豪地覺得我是中國人

我同秋秋冇睇到直播, 因為我地去左撐枱腳慶祝我地拍拖 15 年既大日子 ^^ 

15 年喇....  我地由拖友變夫妻再變成父母, 真係要大叫一聲 :

"我們都是這樣長大的!"

寶貝女小慈已經 2 歲 3 個月了~~  影張相跟住出去食大餐, yeah!


揀左去好有浪漫氣氛既 YAMM 食 buffet, 因為佢地有我最愛既長腳蟹, 即開生蠔, Prama Ham + 哈蜜瓜, 仲有 main course, 同埋不停供應既日式炸物同刺身, 非常岩我同秋秋既口味, 超正!  掛住食, 我已經唔記得左呢碟係咩東東, 不過每碟既 display 都好靚~~


呢個巨肚絕對唔係飽到咁.... 哈~~ 事實上, 已經陀住弟弟 5 個月喇


秋秋, 多謝你追我, 揀我做老婆, 我又肯嫁俾你, 你又再令我做兩子之母... 好幸福呀!!


多謝天父一直同在保守看顧!

沒有留言:

張貼留言