2008年8月2日 星期六

弟弟照結構性超聲波

懷孕 20 周 6

今日 2:45pm 同秋秋一齊去威爾斯 7E 照結構性超聲波, 好耐冇返黎 7E 呢度喇, 個時規定見紅穿水入院生 BB 要黎呢度, 我陀小慈時有妊娠糖尿更加要返黎呢度住 2 日 1 夜食足 8 餐營養餐 + 每餐篤手指 & 抽血驗血糖, 好在住得近可以 "回家渡假" 返屋企訓覺咋! 

今次我好有信心自己係冇妊娠糖尿既, 只要我唔好飲完糖水走去訓根本就唔會超標!  不過健康院都唔放過我, 一般都認為第一次有妊娠糖尿第二次都一定有, 所以要我 11 周 1 次, 27 周 1 次咁, 飲足 2 次糖水黎測試我係唔係真係冇妊娠糖尿 @.@  我真係係一個好例外既例子

今日弟弟非常合作!!!  醫生想照邊度, 照咩野, 好快就照到晒仲要位置好靚!  身體比例仲要好好完全可以做 demonstration 示範俾 2 個醫科學生睇添!  醫生好開心, 佢影左好多張 4D 相俾我留念, 猛話我個仔好乖, 好乖!  唔係個個 B 都咁合作架, 有 d 攪成個鐘位置唔好咩都睇唔清楚! 

醫生好攪笑, 佢影到一張弟弟既大頭相, 係一個側面睇得好清楚, 醫生可能覺得好靚, 於是佢影多張白底黑影俾我添!   多謝~~ 多謝~~

不過醫生要求我 30 周 6 返黎再照多一次結構性超聲波, 10 周做一個比較喎!  咁得意?  通常一個孕婦只係照 1 次 4D 架咋, 因為政府資源有限丫麻!  Anyway, 佢肯照我又冇咩所謂既, 當多一次產驗羅!  醫生話弟弟一切正常, 係中大碼 BB 添!

見到弟弟個靚仔樣, 好開心!  秋秋話弟弟個樣好似佢細個呀!


靚仔來了~~~  ^8^

沒有留言:

張貼留言