2008年4月21日 星期一

小慈 @ Baby Dreamland

小慈其實都影過好幾次 studio 相, 今次去 Baby Dreamland 純粹係因為佢呀媽我係義氣仔女, 當年 0604 BB會夾埋 10 個媽咪就有影相優惠, 於是我都叻架喇, 人地本來係俾 0604 BB 1 歲大時影輯靚相我就拖到 2 歲先影!  咁小慈 1 歲個時係 Baby Face 影左麻, 梗係大 d 個樣多 d 變化先再影啦!  今日攪攪新意思, 約埋爺爺嫲嫲一齊影全家幅 ^^

小慈公主 2 歲生日呀!!   靚靚水手裝


Happy Birthday to me~~~~~~~


小慈今日心情唔錯


表情多多


呢條晚裝裙係我買俾小慈扮公主, 係唔係好靚女呢?



全家幅加埋嫲嫲爺爺感覺好特別




我自己就好鍾意冇背景, 純粹影人最好! 


My lovely girl!


Kiss 爸爸, sweet 爆~~~~~~~~~~


一家三口親子裝同款唔同色



小慈最鍾意既 Elmo 呀~~~~~


好得意


我好鍾意呢幾張相


古靈精怪



Package 60 張相 + 相簿 33 張有 design + 相架 =  $3380

改左 3 次嘔心瀝血, 呢個就係相簿既 layout~~





留為紀念 :)

沒有留言:

張貼留言