2008年4月21日 星期一

2 歲的小慈

2 歲既小慈真係開始醒, 日日都有驚喜俾我地~

認知語言方面 --

識數中英文 1-24, 認到大部份既形狀同顏色, 半圓形 and brown 都識.  識叫自己 "郭恩慈" 仲舉埋手叫 "到", 識晒眼耳口鼻手踭腳跟等身體部位名稱, 識叫晒全家族既稱謂, 唯獨姑媽唔知點解叫 "之媽", 但基本上, 小慈既發音係準既, 講野清楚外人都聽得明白唔駛翻譯!  最醒係唱歌!  音準, 歌詞準, 首本名曲係 ABC song, Hello Hello How are you, Bye Bye Baby, London bridge is falling down.  之前鍾意聽電腦既 flash songs, 近期鍾意睇自己既 video 會話 "睇小慈", 做咩都會加自己個名係前面 -- 小慈擦牙, 小慈坐, 小慈梳頭, 小慈吉 (用叉吉野食).... 有自己主見, 有要求, 例如想我唱歌俾佢聽就會講 "1, 2, 3" or "again" 示意要 encore


自理能力方面 --

未夠 2 歲開始已經咩都要自己黎!  自己擦牙, 梳頭, 著衫, 除鞋除襪, 渣奶樽, 用叉匙, 近來仲已經唔駛我抱到手軟咁噯佢訓覺, 只需要我係床邊陪佢睇一陣圖書佢就會自己訓!!  呢樣最乖令我最感動!  手腳靈活, 識爬上爬落大床, 雙腳離地 jump, 單腳 hop, 鍾意跳梳化, 搬 cusion 玩障礙賽, 企高睇風景等.  所有 2 歲既玩具都識玩, 字咭都識不過答英文多, eg telephone, aeroplane.  對比詞識 熱 / 凍, fast / slow, big / small, 開心 / 喊喊, 乖 / 曳, 但次次都唔識分 lion and tiger !?!





禮貌方面 --

係我嚴格監管之下都算乖, 出街識叫人打招呼, 係屋企又有手尾, 所有野都知道放邊度, 玩完會收拾, 手仔污漕又會要求抹抹抹 or 洗手.  知道有咩唔做得, 唔掂得 (eg 開櫃門) 會自己 NO 自己!  幫佢做左 d 野 or 俾野佢問佢點講呀?  小慈會識答: "謝謝媽媽, thank you very much, 唔該" 咩都出齊 ^^  我又教佢有同理心, 跌左公仔佢會代佢喊, 叫痛痛, 又會錫番公仔, 好乖~~   有時自己仲會傻笑話 "小慈開心呀!"  聽歌又會話 "好好聽呀~~"  食野又會話 "好味!"

1 歲 8 個月開始為食, 近來由 2 餐奶 3 餐粥改為 2 餐奶 2 餐粥之後, 為食情況嚴重左!  我地食咩小慈都一定要分甘同味, 最鍾意黐我地食飯, 一陣要茶茶, 一陣要飲湯湯, 一陣又話要自己 '不'!  如果佢一時要餅餅, 一時要羊奶片, 山渣餅等即係代表佢肚餓!  終於都識叫肚餓真係令我地好感動!  曾經一度我地以為小慈有厭食症架, 食好少野又從來唔為食唔叫餓我地幾擔心呀!  而家就會食餅餅食唔停!   因為佢為食左, 帶佢出街食飯俾碟青豆花生炸米粉俾佢就會成餐飯坐定定唔會扭抱, 超級乖~~



同昊昊去科大玩


去海洋公園, 搭纜車完全唔驚




上雜誌封面 :DDDD



小慈吉祥物 ^^


真係越來越叻, 越來越生性, 每天都有進步, 好可愛!

爸媽錫晒你呀, 寶貝女 ^8^

沒有留言:

張貼留言