2022年4月9日 星期六

Richmond Park

近來天氣真係好好!  陽光普照, 風和日麗!  就在天氣咁好既日子, 我地去 Richmon Park 睇野鹿!!


除左鹿仔, 仲可以見到好多動物


Wild Deer!!


呢個路牌好得意


開始我地既尋鹿之旅!  爸爸話向有水既方向進發, 鹿仔一定會飲水


公園入面有好多古老大樹


天氣好, 地方大, 點影都靚


我地入左呢個 Isabella Plantation



好多花呀呢度!


超級靚 ^^


好多好多花


淨係樹桿都已經咁粗



探險



發現小魚塘


今次終於記得帶麵包


佢個嘴好似小慈咁細, 要撕好細粒佢先食到


弟弟好開心


鴿子都埋黎分一杯羹


嘩~  呢度好似非洲大草園呀


完全係一個自然保育區


只可以沿路行, 有緣就會遇到鹿仔



小慈影既全景


好舒服呀!


有型的小子



考眼力, 見唔見到 Canada Goose?


呢個係成個 Park 既正中心, 一個大魚塘


佢地完全唔驚人


一知道有得食, 全部飛晒黎


跟住晒


唔好掛住影相啦.... 餵我啦.....


隻隻都眼仔碌碌咁望住小慈塊包, 好得意


連海歐都飛黎


海歐識係空中接住 D 包, 超勁!!


好靚呀你地!!


Skylark Protection Area


發現小城門


行左半個公園, 影都唔見


見到有小食亭, 醫下肚先 


係雪糕呀!!  3 磅一杯


森林中食雪糕既兩父子


行埋呢段路我地就返番去停車場, 秋秋話已經 4 點要回程了, 揸車返去都要一個半鐘... 嗚嗚~  唔好呀, 天父!  求你俾我地見到鹿啦!  好唔甘心呀.... 嗚嗚嗚~~


就係我地開車離開既一刻, 俾我望到遠處有鹿群!!!  即刻跳車!!


YEAH!!!  見到喇!  見到喇!!!



小慈講出左我地既心聲



偉大既爸爸去泊車再徒步行番黎, 我地影住相, 興奮下先


我地有我地影, 鹿仔悠閒地吃草


不過我地都唔敢行得太近, 佢地真係好大隻




佢肯行埋黎我地已經好驚喜


好靚呀你!


小慈在求婚 XDDD


心滿意足!  多謝天父!!


紀念品


今日行左差不多一萬步!!  有位年輕人累了


Richmond Park 真係好大好靚好舒服!  雖然未見到萬鹿奔騰, 置身非洲大草園既場景, 但我地已經好開心!!  不枉此行了 ^^

沒有留言:

張貼留言