2022年4月18日 星期一

好友千里相聚

連續四日復活節公眾假期, 梗係要約下老友千里相聚啦!  天氣超級好, 我地約埋一齊去姑媽屋企 BBQ


我地用傳統燒烤叉住 BBQ


伸縮燒烤叉好得意


食物豐富


一班腸仔既朋友


今日有 5 家一齊相聚


面書出番呢張舊相都有十年了!


好兄弟終於見面


我都係第一次見阿恆個女 Cadence, 4 歲 


一家三口


好耐冇抱過咁細個既 BB, 妹妹 3 個月大咋


令我諗起小慈細個


弟弟話食飽要做運動


一班機民


都有益智活動


過兩日我地就落去南部 Cherrie 屋企


裝修兩年終於裝修完, 好大好靚呀!


小明細個好鍾意玩既車車


又見番 BB 妹妹, 佢今日心情好好


可愛既 Sandy & 飛飛


飛飛 & Sandy 整既復活雞仔蛋好得意又好好味


復活應節活動 Egg Hunt


小慈姐姐幫手收埋 D 蛋, 唔好太深入呀


附有地圖


小朋友搵唔搵到呀?


小朋友有小朋友玩, 我地大人傾偈, 分享美食!  一家整一味餸, 最正係炒糯米飯同牛尾, 我地整手撕雞


我與好姊妹終於重聚了!


Men Talk 進行中


一齊佈置花園


小朋友出公園玩


有年輕爸媽 Janice & Oneal 帶領年青人玩閃避球


仲有冰封, 玩到全身濕晒


呢個已經係叫小公園


都有好多設施 & 大草地


出晒汗的小明


小慈被冰封住, 待救


排隊玩飛天繩索


趁住有咁多朋友一齊, 小慈又就黎生日, 我地為佢開一個驚喜派對


SURPRISE!!


小慈話有 D 尷尬但係開心既!


多謝 Cherrie 姨姨既安排同埋預備, 今日玩得好開心!!


期待下次相見~~

沒有留言:

張貼留言