2022年4月15日 星期五

受難節

第一次在英國過復活節, 上星期係棕枝主日, 主耶穌騎爐進城接受以色列人既愛戴, 但過冇幾耐, 以色列人亦將佢釘死係十字架上


我要幫手兒童崇拜, 用幾張簡單既圖畫講述主耶穌受難既經過


小朋友好留心聽


釘十架卡通版


只要信, 就可以領聖餐, 遵從主耶穌既吩咐: 你們應當如此行, 為的是記念我!  聖餐係記念主耶穌基督, 小慈小明第一次拎住聖餐套裝


多謝疫情, 令我地呢 D 在海外既會友都可以參加城潮浸既受難主餐崇拜



好耐冇聽過文牧師講道了


講題係十架七言


Steve Jobs 往往在最失意既時間, 先會去搵佢既非婚生女兒 Lisa, 一個被遺忘既女兒!  我地亦都係往往在最無助既時間才會禱告尋找神, 但神隨時隨在, 就算被我地遺忘, 衪一直都在


上星期取了聖餐套裝, 但原來我臨時要去幫手兒童崇拜冇機會領, 小慈小明又中途去左 Youth 冇領到, 造就我地帶晒返屋企, 今日先有機會同守主餐, 好奇妙呀!!


The Gate 領聖餐比較率性, 可以唱唱下詩就擘餅舉杯!  城潮浸乃由牧師主領, 有祝禱有經文有程序, 我地比較習慣形式莊重既呢一套


多謝主耶穌救贖既大愛, 袮既犧牲, 袮流出既寶血洗淨我罪, 讓我潔白如雪, 坦然來到施恩寶座前




今日面書都彈番 5 年前小慈第一次參與受難節晨更祈禱會話劇演出


時間過得真係好快


最喜歡既劇照!!!


唔知由幾時開始復活節要食朱古力蛋, 不過我非常驚喜老闆放假都速遞復活節禮物俾我!!


好窩心


公司都有一隻送俾每位員工


搵復活蛋都係復活節重頭節目


無論以任何形式慶祝, 都不可忘記主耶穌為你為我死在十架上, 三天復活得勝!!




沒有留言:

張貼留言