2021年1月10日 星期日

跨年既時候凍左 3 日, 暖幾日又再凍過, 仲要凍足成個星期!  日光白白坐係屋企都籐籐震, 竟然要搵番 D 暖水袋出黎救命!  我仲諗住唔出街冇事, 秋秋一句: 而家屋企都係得 10 度同街差不多.... 又岩喎!  呢兩個迷你暖水袋用黎暖手剛剛好, 你睇小慈小明幾開心


天氣越凍就越想食野, 一不離二, 我個廚神老公又煮沙嗲牛通俾我食喇!!  終於戒完口既小慈小明都有份 :D


今晚加餸.... 知唔知係咩?  要煮兩日, 完全係心機菜黎架


無錯!  就係鎮江餚肉!  係咪好勁呢?  廚神並唔係浪得虛名 ^^


層次分明, 入口彈牙, 真係好好食架!


工人姐姐都係佢既能力範圍內整左好多好靚又好食既午餐俾小慈小明


凍~  凍到我怕 Jimmy 病!  佢又唔冬眠喎, 瞓下醒下咁, 一趁佢醒左又有太陽我就會俾佢曬下


Jimmy 個樣好 enjoy 下架


不過有位少年人就因為飲水太少而病左!  痛苦幾日又發燒, 要食抗生素


凍, 最岩就係呢係屋企玩下遊戲刺激自己


呢個 board game 考反應砌番相同表情, 兩姐弟反應都超快


兩隻野仲發現到有新 game 逼我同秋秋一齊裝, 話一家人一齊玩開心 D 喎


係好耐冇玩既餐廳遊戲, 以貓為骨幹做餐廳員工, 仲有其他動物係客人, 都好有趣


你睇我間餐廳幾旺場!


解鎖唔同既客人, 佢地會自己一齊包場食飯, 完全係物以類聚, 好好笑!!


凍足一個星期!!


希望快 D 回暖啦!  凍到周身骨痛胃口大增, 好大件事架!

沒有留言:

張貼留言