2016年12月27日 星期二

聖誕 BBQ

繼上次元旦 BBQ 之後, 不經不覺新一年又到, 趁這個冬天不太冷, 我地又黎聖誕 BBQ 喇~~

今次去西沙泥涌燒烤場, 我尋日仲病到 CC 下, 班好友就益我咩都唔駛預備, 埋位就食得 :D


早到既小朋友玩昆蟲


大有收穫!  小明仲有備而來用盒仔裝住佢既蚱蜢 BBs


小慈就捉左不知名昆蟲仲有小種子, 佢話好似阿凡達入面既精靈樹種子, 好得意


捉極都仲有, 盒仔唔夠裝要用埋水樽


爸爸梗係陪佢地癲啦, 螳螂都捉到兩隻


跳大繩 + 連步舞, 三位家姐幾時都咁岩玩


Ta Da~~~  重頭節目!!  我地竟然係郊野公園切 Prama Ham!!  真係經典, 第一次原隻上自己切, 多謝熙熙爺爺嫲嫲遠道空運隻脾番黎 ^^


配蜜瓜真係好好味, 大人細路食唔停口


今日人齊, 梗係要整張大合照啦!


玩唔夠皮, 燒完野食仲話要去踢波, 唔好波既小明自己坐埋一邊睇漫畫書, 又跟我地班靚媽去嘆咖啡


Happy Moments ^^

沒有留言:

張貼留言