2016年4月24日 星期日

小慈 10 歲生日大派對

10 歲係一個大日子, 由單位數變成以後既雙位數, 我覺得值得大攪慶祝佢!  已經影左輯靚相, 一大班朋友去左一次 10 歲旅行, 自家又食左飯切左蛋糕, 但我都仲覺得差少少, 少左 D 小慈係主角既感覺!  於是我問乖女想唔想攪生日會?  低調既小慈竟然話好!  咁邀請咩人?  可能去完旅行大家 friend 左, 小慈邀請由細玩到大既 puppy 朋友, 我仲估佢會請同學仔, 點知小慈話同學仔日日見, puppy 朋友特別 D 啊 :)

已經 10 歲, 麥當當生日會太小朋友, 出去問過餐廳包場玩得兩個鐘又好唔抵, 我地又冇會所, 諗黎諗去, 都係屋企開 party 暨 house warming 啦!  橫掂都未招呼過呢班朋友仔!  辛苦舅父為小慈設計呢張 10 歲 Banner, 記錄住小慈由細到大都冇咩點變既樣, 一貼起成間屋即刻好有氣氛呀~~~


佈置好喇, 壽星女好滿意


今日既小食好豐富:  有媽媽最巧手既芝士薯蓉, 攪笑菠蘿腸仔, 獅子狗芝士腸, 彩虹生果串, 春卷生菜, 花雕醉雞翼, 泰式豬頸肉, 雙層雜果 jello, 爸爸自研既咖哩魚旦豬皮蘿蔔柏葉魷魚 :D


菠蘿腸仔有兩粒芝麻眼, 係咪好攪笑呢?


弟弟話唔捨得食


萬事俱備


等客人來吧!


住最遠既 Enson Jackco 第一個上來!


好客既小慈小明攞晒 D 玩具出黎招呼


動物農莊, 大家要鬥眼明手快架


足球機最受男仔歡迎


入球實在太興奮叫到耳聾, 搬左佢地入房玩  >v<


小明都係鍾意同家姐們玩, 呢入房打機


仲好攪笑輪流踩健身單車


竟然夠時間玩大富翁


小慈仲有用佢既新相機為大家影靚相


大家都有做壁虎既潛質


真係絕技黎架!


屋企細同埋第一次招呼咁多人, 大家利用每一個角落玩


小朋友掛住玩, 我地班大人就食食食!  秋秋既咖哩魚旦非常受歡迎, 超級有水準, 媲美深水土步陳記啊!!


要開套卡通片睇, 班小朋友先肯坐定定食野


生日會經典一刻 -- 切蛋糕時間~~~~


同乖女影張相先, 錫晒你呀, 小慈!


全家幅, 非常俾面著住大會指定 10 歲 Tee ^^


七小福 buddy puppy 大合照


14 個小朋友真係會嘈到拆天, 我地幾怕俾人叮噹門鐘投訴呀  >v<


Happy Birthday to 小慈, Happy Birthday to you~~~~~~~~


巧巧同冬晴做代表送上生日禮物


即刻戴住


Baby G ^^


破紀錄招呼 26 人, 勁呀!


多謝你地每一位出席小慈 10 歲生日大派對, 為小慈帶來美麗甜蜜的回憶, 非常開心!!

沒有留言:

張貼留言