2016年4月20日 星期三

小慈 10 歲了!!

10 歲喇!  10 歲喇!!  小慈 10 歲喇!!  一早唱生日歌叫醒小慈返學, 矇矇鬆鬆時同佢做個感恩祈禱, 多謝天父保守看顧帶領小慈十年!  未來的十年、廿年、三十年及往後的日子都求天父拖帶小慈不偏行己路一生跟隨主, 繼續俾小慈做個人見人愛、常常喜樂的好孩子!  話畢一齊阿門, 小慈就攬住我條頸係咁喊, 話好感動呀媽媽~~~ ^^  感恩祈禱之後, 小慈想我好似抱 BB 咁抱佢出去食早餐, 咁就梗係得啦乖女, 媽媽手臂仲有力而你又咁輕飄飄, 10 年來只係養到你得 50 磅, 簡直身輕如燕!

雖然正日要返學都俾住 D 驚喜先 ^^  係你面前有 4 份禮物, 一份爸爸送既, 兩份大小禮物係媽媽送既, 仲有一份係 Joey 姨姨送既, 想唔想而家拆?  拆又拆邊份先?  小慈係揀左而家拆爸爸份摩天輪音樂盒先, 梗係有你心啦, 音樂係你最鍾意既卡農黎架 :)  心思思, 好事要成雙, 小慈要拆埋我份大禮物!  梗係得啦, 之前專登問過你想要咩生日禮物, 估都估唔到你想要彈彈筆盒  @.@  唔鍾意公主既你, 呢個彈彈筆盒都真係幾難搵下, 仲要搵埋配件等你一打開個筆盒就應有盡有, 好有心思架!  開心得你即刻帶左個新筆盒返學, 記住要專心上堂唔好掛住彈呀!


放學返黎梗係趕住拆埋餘下兩份禮物啦 ^^  估唔到 Joey 姨姨咁重手, 買左部即影即有相機俾你, 小慈好驚喜  :)  未研究到點影因為我地要趕住出街食飯慶祝, 最鍾意食飯走來走去既你地, 生日梗係食 buffet 啦!

兩姐弟無端端瞓梳化話要玩獎門人遊戲 -- 鬥快將額頭既脆餅利用面部表情移去個口度食左佢, 笑死我喇  >v<


好味!  小慈好規矩咁食晒頭盆、湯、飯菜同埋雪糕, 小明就一如以往每餐都必定要食白飯, buffet 都唔例外


生日點少得蛋糕, 蛋黃哥係小慈自己揀架


Happy Birthday to our 小慈!!!


最快樂就係自己點蠟燭同埋吹熄佢, 玩到停唔到手


弟弟當然有份叨光啦, 成個蛋糕都係佢地 D 口水  v_v'
今年好特別, 小慈第一次收到咁多同學仔送既生日禮物, 份份都好有心思, 有 D 仲係自制既添!  證明小慈人緣好好, 媽媽好開心呀!


仲有姑媽送既靚衫同埋爺爺俾既大利是


爺爺親手寫既祝福


預早一個星期日同小慈慶祝, 問小慈想去邊度玩, 任佢去!  估唔到小慈只係想去踏單車、一家人玩大富翁、食爸爸整既煎倉魚同埋食日本火煱.... 真係冇估到, 10 歲大生日小慈既願望我可以用卑微黎形容!!  問小慈點解唔講去海洋公園呀?  南丫島呀?  迪士尼都可以去架噃!  點知小慈答我:「我唔想爸爸媽媽徙錢呀!」  小慈真係好乖, 好生性, 好為人設想!  咁乖咁抵錫, 我地梗係即刻滿足你所有願望啦!  爸爸仲自製左支自動彈槍送俾小慈, 手工精美又好玩, 好勁呀爸爸!


10 歲的小慈, 爸爸媽媽祝你十分喜樂, 十分健康, 十分漂亮, 十分得意, 十分大方, 十分得體, 十分多才, 十分多藝, 十分愛主, 生命十分精彩!!

我地真係好錫你呀!!!

沒有留言:

張貼留言