2011年7月9日 星期六

夜釣墨魚

呢個玩意都興左好耐, 每年 5 月開始已經周圍聽到人地話出海釣墨魚, 我同秋秋都參加過幾次, 第一次最開心, 成船人釣左超過 20 斤, 每人至少有 10 條以上, 釣到攰唔想釣拉番條魚絲上黎時都可以勾到一條, 多成咁!!  仲要 d 墨魚超大隻, 有成個水樽咁肥呢, 真係超開心!!  不過呢次係唯一最多既一次, 最低紀錄係成船人得 5 條炒埋都唔夠咁多人食....  食白果, 仲要成晚重複做拉線既動作當舉左一晚啞鈴, 係船上面做健身 @.@

舊年都有釣, 成績麻麻不過當同老朋友聚舊冇所謂, 今年有朋友又落力組團, 本來諗住全家出席, 但個心就好忐忑不安, 一來小慈未試過出海唔知佢會唔會暈船浪, 不過前年帶佢去沙巴坐大飛就冇事, 但成晚坐係船上面又唔同, 二來掙扎左好耐唔知帶唔帶小明好?!  佢真係太細, 成日橫衝直撞好怕佢跌落海, 唔帶佢去又怕佢扭計喊, 佢試過夜晚唔肯瞓等我地門, 又投訴我地做咩唔返屋企?!!!

考慮左好耐, 基於安全理由都係決定帶小慈一個!!  奇蹟地, 小明今晚超乖!!!  我同佢講佢太細個會跌落海危險, 等佢大個 d 好似小慈家姐咁 5 歲先去釣墨魚, 小明又非常明白, 連聲 "知道" "好" 仲非常愉快, 非常順灘咁同我地 say bye bye!!  實在太太太太太乖喇!!  我地即刻去得好安樂 XD


舅父 & 彤彤姐姐都有參加, 佢地第一次釣墨魚呀 (呢張相係小慈影既)


小慈知道自己有份釣墨魚開心到不得了, 今日差 d 唔肯瞓晏覺要快 d 出發!


點解隻船咁耐都唔黎架?


見小慈咁愁, 咀佢一大啖等佢開心番先 ^8^


YEAH!!!  我地隻船出現喇~


坐船尾穩陣呀


望著海一遍


我地停係橋咀島對開海面既牛尾海, 小慈手執魚排開始釣, 都似模似樣架!


YEAH!  釣到呀!  拉上黎先知係雞泡魚, 識 "嘰嘰" 叫架佢!


小慈好興奮, 不過要鼓勵好耐先肯同雞泡魚影相, 有 d 驚


發脹與未發脹既雞泡魚


應該已經脹到極限, 勁 cute!  玩左一陣就放番落海, 希望佢大難不死必有後福


連續釣左兩條雞泡魚之後, 終於都有墨魚上釣喇


全船 29 人既收穫 --  墨魚 12 條, 雞泡魚 8 條


由於海面突然有大浪, 成隻船一高一低好似玩海盜船咁刺激!!!  就係最刺激既時候, 原來 d 浪整濕左船既發電機仲燒埋, 成隻船即刻漆黑一遍, 船長打開船艙維修之際又有一個大浪, 我地其中一桶墨魚仲跌左落船艙沾染左 d 機油唔食得 @.@ 

今晚冇得食避風塘炒墨魚仲要提早回程, 好在隻船有後備發電機可以捱到返碼頭咋!  如果唔係大家今晚就要係船上面過夜..... 

大人頂得住, 小慈已經眼瞓!!  10:30 pm 係佢既極限, 唔怕!  幾時都有爸爸攬住 :)


美中不足呢!


沒有留言:

張貼留言