2011年7月7日 星期四

小明成功戒片好記性

2 歲半既小明已經成功戒片喇~~

由 5月中第一次成功 wee wee, 今日自己話要 poo poo 又真係屙得出!!  成功了!!!  未到小暑弟弟日頭已經唔駛著片, pat pat 唔駛再包住熱辛辣辣, 爽呀!!  我聽到佢係廁所 dom dom 聲真係好滾動 架 ^^

不過小明著片習慣企係度屙 poo poo, 戒片既呢個月都有非常論盡既時候:

1. 試過玩玩下玩具跌左一舊野落地下, 我仲奇怪點解會有啡色既泥膠??!

2. 想 poo poo 點知用錯力連 wee wee 都出埋, 一地都係 @.@

3. 洗白白時洗洗下無端端多左 d 浮游物體.....

戒片最快既方法當然係唔著片啦!  只著底褲令弟弟即時明白咩叫賴丫麻!!  當然咁做最辛苦個個就係工人姐姐, 弟弟一日至少整污漕底褲 1 次, 最勁係 5 次, 仲要抹地呢!   多左好多功夫真係辛苦晒你!

除左戒片有野真係要讚下弟弟!!  同佢講唔再用奶樽飲奶奶, 要好似小慈家姐咁用杯飲, 弟弟即刻應承, 仲牙齒當金駛真係冇再用過奶樽!  用杯飲又叻叻冇倒瀉過, 飲到一滴都冇剩!  真係乖到不得了!!!!!  Bye Bye bottles!!


小慈好記得我講過既每一句說話, 特別係我應承左佢既野, 真係追到天腳底都會問我要!  我成日以為小朋友 3 歲前係冇咩記憶, 如果大人唔加強佢, 唔提住, 唔幫佢溫故知新係會冇晒既!  點知 2 歲半既小明令我既想法有 d 改變......


事件一:

我睇緊新聞, 有幾個人搭船出海, 小明入黎望左一陣, 話...

小明: "我都有搭船餵過魚架!  d 魚好肥添!"

我: "幾時餵魚呀?"

小明: "我地仲見到馬老師添呀!"

我: "啊~~  你話上次同學校旅行個次? 我 地一齊坐艇仔買魚糧餵魚魚?"

小明: "係呀!  媽媽我地幾時再去旅行呀?"


事件二:

5-6 月既時候, 我每次帶小慈出去上興趣班, 小明就會表現得依依不捨, 又攬腳, 又要 kiss, 又要 big hug, kiss 完一次未夠皮仲要求 kiss 好多啖, 指晒面既上下左右鼻哥要你錫晒, 有時錫完都仲會喊唔俾我走!  我咪唯有安撫佢請佢食 d 野, 有時又會應承買 d 佢鍾意食既野返黎!


呢個月見佢冇咩野我就冇再咁做, 唔想成為例牌動作就失效, 點知當我返屋企....

小明: "媽媽, 你有冇買芝士條呀?"

我: "冇喎, 冇得賣過!  你頭先咪食左芝士囉!"

小明: "咁雞蛋仔呢?"

我: "冇買呀"

小明: "薯條呢?"

我: "都冇呀!  媽媽好肚餓趕住返黎食飯呀!"

小明: "下....... 咩野都冇..........." 


其實我只係買過一次薯條因為連續兩個星期都買唔到芝士條唔想佢失望先買, 都叫有個 "條" 字麻, 估唔到小明真係好記性成咁!!  厲害! !   厲害!  慎言, 慎言!!



沒有留言:

張貼留言