2009年1月16日 星期五

接放學

老師出通告話連續 3 個星期五都可以請家長接小朋友放學時順道參觀課室, 以加深了解幼兒在校既生活, 我梗係唔會放過呢 d 機會啦!  平時送佢返學放學都係出面換鞋仔, 真係冇機會入課室參觀

4:30pm 準時到達學校, 原來小朋友係玩住玩具等接放學咁開心 ^^


小慈見到我時唔係太驚喜, 因為佢好忙碌咁玩緊泥膠, 不過佢都有介紹佢既同學仔俾我識

玩左一陣佢就話要執野返屋企, 但搵黎搵去都搵唔到個泥膠蓋, 明明枱面有一個蓋佢話唔係佢既, 佢個個係白色自己仲周圍咁搵!  我真係幫佢唔到, 好在呢個時候郭老師出現, 我同佢講發生咩事之後, 郭老師真係話小慈個泥膠蓋係白色架!!  再望一望其他泥膠就發現有小朋友羅錯左佢個個 

勁呀!  郭老師真係超級細心!  好野呀!  小慈超級好記性!!  佢地每個小朋友都有自己既專用泥膠, 有貼相以茲識別, 估唔到小慈連自己個蓋係咩色都記得, 仲堅持一定要羅番自己既野, 非常有原則既一個小朋友呢!  搵番自己個白色蓋既安心晒 ^^


天氣凍左好多, 小慈淨係著風褸唔夠暖, 但學校又冇校褸要自己預備


著完件厚褸成個人好腫脹差 d 行唔郁


沒有留言:

張貼留言