2022年5月15日 星期日

The Gate Kids

用我的恩賜獻上最好!!  感謝天父俾機會我去服侍小朋友!  今日係我第一次正式做番兒童導師 ^^


呢間就係 The Gate Kids 課室


今日玩整野食


遊戲時間


手工時間


小慈小明話好樂意入黎幫我手一齊教小朋友 ^^


每個月都會有一次導師聚餐, 彼此建立


就係多左我地幾個香港導師為大家帶來生機, Pratricia & Matt 話佢地終於都可以放下假了


網上呢個 A 至 Z 耶穌生平好好, 遲 D 想教佢地






























彼此服事!! 

沒有留言:

張貼留言