2022年5月8日 星期日

兩個母親節

5 月第 2 個星期係母親節, 但英國唔係呢日, 從此以後我就有兩個母親節喇~


同我班媽媽 friend 吹下水


仲有我班團友仔


母親節帶晒一家去 shopping 係好合理既事


搵左幾個月終於見到呢款岩我地既飾物櫃喇!!


最後一個紙箱都終於拆埋, 有位放小慈小明既獎杯獎牌, 真係好勁!


有番香港屋企既感覺


呢格係我既


呢格都係我既, 秋秋都有份


睇呢個走勢, 小明應該好快高過小慈家姐


IKEA 真係由細到大都 shop 得好開心既一個地方


呢盆草草好逼真


專屬媽媽椅 -- GET


飛車中


買完傢俬就買餸, 小慈小明第一次黎 COSTCO


呢度真係好大


勁開心可以買 1KG 既零食


打爆左個膠樽


近來秋秋都好努力鑽研新菜式, 有蒸魚食 :P


好耐冇食既蒜蓉辣椒蒸雞翼


一豬兩味 -- 蒸肉餅 & 西芹炒肉片


沙嗲醬炒牛肉, 救命腸炒荷蘭豆


仲有我呢個茄汁控最喜歡既肉醬 ^^  老公係廚神真係好幸福!  不過又唔可以俾自己食太多怕肥又好痛苦 >.<  於是我唯有唔食早餐, 午餐食好少留肚食晚餐 XDDDD


我自己整既窩蛋咸蛋瘦肉粥


兩位小寶貝送俾我既母親節禮物 -- 開著部洗碗碟機!!!



Happy Mother's Day!


願各位母親唔好太操勞, 好好保重身體!

沒有留言:

張貼留言