2019年12月25日 星期三

不一樣的聖誕

經過半年仲未收到科既社會事件, 因著正苦的頑梗更完全漠視民意, 夠膽死年宵花市又取消, 除夕煙花又取消, 商場都係有限度甚至冇放置聖誕裝飾, 完全冇晒節日氣氛..... 不過作為基督徒既我地, 聖誕節唯一既主角係主耶穌, 唔睇煙花唔買禮物唔行商場唔食聖誕大餐我地係完全 OK 的, 不論環境, 我地依然, 堅持要記念主耶穌為人類降生世上, 所以教會有非常多的慶祝活動!

首先係小明既初級詩班聖誕獻詩


獻唱 One Child - The Prince of Peace and Light!


好兄弟!  小明同 A 仔無論身形, 身高, 面容, 聲音, 喜好都一模一樣!  話係孖仔都有人信呀!


早堂未瞓醒超細聲, 午堂先似番首歌


好鍾意佢地戴聖誕帽, 超級可愛!


媽媽今日都要做招待, 有幸同部長遜芳姐合照, 好開心呀!


招待部大合照, 未齊人架


參加事奉人員感恩分享祈禱會


教會為答謝我地一年來既辛勞, 致送迷你教會磁貼一塊, 心願共建神家.  今年我係團契職員, 詩班, 招待同栽培, 但我做得唔稱職, 好多時都返唔到去幫手, 下年目標要提升出席率!!


事奉人員大合照!  能夠成為其中一員, 衷心感恩!  我拿甚麼報答耶和華一切的厚恩


跟住係提摩太團開迷你 party!


竟然收到 Tim Sir 既聖誕咭同禮物, 好開心!


一班機民等開餐


今年因為同冬至撞時間怕大家趕住走, 大家一齊飯聚輕鬆慶祝下


未食之前梗係要影張大合照先啦~~


靖僖最鍾意小慈哥哥, 小明姐姐 :DDDD


食飽飽, 嘉麗姨姨帶我地玩小遊戲


抽到邊個個名要同佢講祝福說話


靖僖走來走去, 俾小明領袖生捉住


Party 好早完, 爸爸話冬至點都要食好 D 所以買餸煮飯!  蝦蟹蜆呀!!!


泰式胡椒炒蟹, 小慈而家先識食不停話好味連汁都撈埋, 不過小明依然覺得好辣淨係食蟹羔


仲有呢碟黃金蝦真係冇得頂, 咸蛋愛好者連汁都飲埋 :DDD


平安夜, 聖善夜, 教會有晚會



小慈小明打扮妥當參與聖景劇, 4:00pm 要返到教會綵排


職工頭圍用膳


爸爸收工飯都未食就黎捧場呀


小明飾演探險者要去追星, 小慈係幕後代唱


大師兄要睇住小朋友呀


少詩全部著白衫當天使


on show!


追星者們追既當然係主耶穌呢粒星啦


依然係羊仔出場最興奮


工作人員大合照


熱熱鬧鬧的一晚, 主耶穌呢個 BB 出世係最多人開心既!  教會送既平安夜禮物係 cushion, 正呀!


聖誕正日有一堂崇拜紀念救主降生, 我們藉著衪得生


今日係培培既大日子, 兒童奉獻禮!


11:30am 就完崇拜, 食埋個 lunch 先返屋企, 小慈小明要去食好耐冇去幫襯既大助


燒烤太正了!  仲有刺身添!


Medium 呀唔該


好飽!





聖誕因為主耶穌而快樂!!


沒有留言:

張貼留言