2019年10月14日 星期一

離別看似是一種隔絕

近來, 身邊有好多好多朋友離開香港, 每個我都好唔捨得, 而家呢個仲要係我既死黨, 帶我返教會既姿姿

平時一年至少見 5 次慶祝大家生日, 臨別依依, 我地今晚決定慶祝埋 Cherrie 生日先准姿姿上機


熱熱鬧鬧, Cherrie 屋企又夠大, 叫埋家人都仲招呼到


我地今晚食蒸海鮮同埋一齊拆大閘蟹, 難得我地 5 個都好呢味, 一人兩隻 :DDD


有位小朋友要帶埋功課出黎做


小慈係大家姐


幫手睇住細佬妹


呢位小公主係未來香港小姐


為香港小姐加冕, 好認真架, 唔可以笑


生日梗係要有生日蛋糕, 順便 farewell 埋姿姿! 


生日要戴生日帽先似樣, 小慈 3 歲個年因為唔戴帽差D唔肯唱生日歌!


仲有汽球襯托住


我們的小朋友


兩家人合照


我既姿姿我好唔捨得你呀!  我地一齊讀書, 一齊返教會, 一齊長大, 腦內不斷重溫昔日的點點滴滴


好在早前可以約得番我地第一個主日學老師方潔憫同埋主日學同學仔一齊敍舊, 真係廿幾三十年冇見了!


因為姿姿要執野 pack 箱, 於是搵到我地以前一齊影既相! 當年的我們...... 真係差 D 唔認得自己


呢張係攝於教會冬令會, 以前華惠會一年攪兩次 camp, 一次夏令會一次冬令會, 每次我地都有好多難忘回憶, 友誼亦都係因為天父而得到堅固


開心既時間真係過得特別快, 又係時候講 bye bye


離別看似是一種隔絕, 但我深信友共情在主內永遠不變!

Keep in touch 姿姿!

沒有留言:

張貼留言