2017年10月22日 星期日

爸爸生日在星期日

今日係爸爸生日, 兩隻小寶貝一早神神秘秘係度寫咭, 再攝手攝腳入房送俾仲係大覺瞓中既生日壽星公 ^^

生日快樂!!  We love you~~~


當守聖日, 星期日生日當然都要返教會啦!  不過小慈今日要補堂, 之前 3 次打風都係星期日, 無可奈何要今日補番, 於是我地一家一齊返早堂再飲住茶黎等小慈放學, 兩父子的共同興趣....


有鑒於爸爸個肚腩越來越大, 我地決定送份大禮俾佢 -- 全家一齊踩單車!  出一身汗有望個肚腩變細, 延年益壽身體健康 ^^

呢個蒲崗村道公園, 小慈小明上次黎仲係踩緊三輪車


而家兩個都識踩單車了!  呢個圈用黎做熱身同埋練習閃避 BB


做好熱身, 我地出發去高架單車徑


與高樓大廈擦身而過, 腳底下車水馬龍, 好爽呀!


成條高架單車徑分 4 區, 呢個 C 區上斜最辛苦, 但 D 區衝番落斜就爽爆!  真係要付出先會有收成


踩完兩個鐘單車都話唔夠皮, 要周圍參觀呢個公園


小慈展示佢既柔軟筋骨


隨時都可以一字馬問你服未!


小明何事擊鼓鳴冤?!


出咁多汗, 係時候要食番餐補充體力, 肚腩呢家野都係等佢自然流失啦 >v<

壽星公話要食生蠔, 我搵到呢間 Oyster Station 晚市都係 $10 隻蠔, 超抵!!


小慈小明都話要食, 我地 order 左 35 隻!!!  今晚既南非生蠔又厚肉又 creamy, 非常好食呀!!!


仲有試左美國車厘蜆, 唔係成日有, 赤貝、泰式生蝦、肉眼扒、prama ham 連薯條都好好味呀!!


生日點少得吹蠟燭?  餐廳幫我地預備左甜品當蛋糕, 好有心思!


生日快樂!  身體健康!!  我地最愛既爸爸  ^8^


Love you!

沒有留言:

張貼留言