2014年6月16日 星期一

兩個爸爸

做基督徒真係好幸福, 除左有爸爸之外, 我地仲有在天上的爸爸 ^^

天父, 父親節快樂!!!  教會今日盆花好靚呀~


在座既父親們, 每人都有一份禮物


總共有 3 隻色既皮帶  -- 黑色代表穩重, 啡色代表前衛, 藍色代表活潑  :)


教會仲有教小朋友親手整小手工送俾爸爸, 清一色係領帶, 呢條係小慈整既


呢條係弟弟整既, 其實佢同爸爸都似樣架, 兩個都大頭


仲神情一致添


父親節特備節目去探楊牧師, 今日我地好榮幸參加獻堂禮


楊牧師自己親自裝修, 好厲害, 好靚呀!!!


楊牧師交友甚廣, 呢幅字畫來頭不少, 出自方舟陳昆乾

福建省金門人,1939年生,別號仙山樵夫,受洗為基督徒後,又號方舟。曾任中小學教師、校長、臺灣師範大學講師、中華民國詩書畫家協會秘書長,現任中華民國書學會顧問。林青霞主演電影「笑傲江湖」第二集「東方不敗」片頭題字,「暗戀桃花源」電影原聲帶題字、國父紀念館、中正紀念堂、山東大學、河南翰園皆為其書法作品


今日仲遇見呢四位同校書友仔  ^^

小明升一年級, 諾諾升二年級, 小慈升三年級, 恩恩升四年級


恩典豐盛慈愛喜樂, 常常圍繞緊緊跟隨天父的人, 楊牧師既見證經歷, 佢對神既依靠和順服, 帶俾我好多鼓勵信心和提醒!  神冇應許過天色常藍, 基督徒都唔係一帆風順事事如意, 但烏雲背後總有太陽, 只係你暫時睇唔到, 唔代表太陽唔係度, 困難中一定有出路, 只要依靠順服, 神一定帶領我走每一步, 感恩我有天上的爸爸 ^^

父親節快樂!

沒有留言:

張貼留言