2013年9月25日 星期三

寫字

小明升上 K3, 功課俾我預期中深左

不過弟弟好努力, 毫無怨言, 每日一放學返屋企就即刻做功課, 慕求係我入屋個一刻同我講:

"媽媽, 我已經做晒功課喇!  擺左係你枱面你檢查下啦!"

超級乖!!  佢做好行為都係想我稱讚佢, 咁我梗係會順應明意啦 :)  正面鼓勵係好重要架, 錫佢一啖, 攬下佢, 摸下佢頭仔, 大大聲聲讚佢 "叻仔!  我個仔真係乖!"  小明已經好開心 ^^

今日仲係第一次得到老師 3 個印仔!!  我真係好開心呀!


作為細仔既小明, 我成日都好擔心佢既小手肌發展, 暫時睇, 佢又發展得幾好喎, 執筆姿勢正確, 寫字冇出界, 裝字又裝得唔錯, 仲岩埋筆順添~

中文字好難寫架, 不過只要你肯放膽嘗試, 你一定會寫得好!


真係幾唔錯架 ^^


加油呀, 弟弟!  你做得好好, 媽媽好欣賞你呀!!

沒有留言:

張貼留言