2013年9月22日 星期日

新的開始

一直都有寫日記的習慣

到我升任為媽媽, 我覺得記低小慈小明兒時既一點一滴更加重要, 打字對我黎講實在太方便喇!  於是不知不覺寫 blog 已經有 5 年既時間

之前一直寫開 yahoo blog, 估唔到佢都會有倒閉既一日!  試用新既 Blogger, 好多野都未適應, 特別係 post 相有太多限制, 但是, 無礙我繼續為小慈小明記下生活上既大小事

舊 blog 依然會 keep, 好似翻看舊日記一樣, 睇番佢地舊時既野往往都會令我會心微笑, 好珍貴~~

就由我係呢度, 重新開始吧!

有興趣跟我分享小慈小明成長片段的你, 歡迎收看 ^^

沒有留言:

張貼留言