2019年5月12日 星期日

母親節加公眾假期

今年的母親節同公眾假期疊住, 星期一都係紅日, 連續兩日放假好 high 呀!!!


今日返教會做會眾, 因為我同小明小慈都唔駛獻詩, 任務由我地最細個最可愛既兒童詩班負責, 佢地唱改左歌詞既快樂頌, 更向媽媽致謝, 多謝媽媽幫佢地洗杯洗碗, 好可愛 ^^


仲有婷婷獻唱 當你老了, 陶醉在美妙歌聲之際, 原來台的另一邊有化左老妝既嫲嫲!  即時更投入到歌詞..... 當媽媽老了.....


辛苦晒特別獻唱小組


嫲嫲既妝容真係 100 分, 辛苦你要落妝洗頭先可以慶祝自己的母親節 :)


感謝我的乖仔做手工送俾我 ^8^


佢話得佢一個好小心冇剪斷蝴蝶翅膀, 叻仔!  呢隻係佢最鍾意既青鳳蝶黎架


I love Mommy, Mommy loves me :)


母親節大晒, 我可以揀食咩午餐, 就食 my favorite 之一既日本餐廳啦!  餐廳為母親節特制南非鮑魚仔配自家製醬汁, 好味呀!


每年的母親節我都好感觸, 特別係今年, 我的壽歲就係我媽咪去世時的歲數, 大家都話佢好後生就去左, 我點都想像唔到當佢老去時係咩樣, 亦都冇得我想像....... 媽咪, 你在我心中永遠都有烏黑亮麗的秀髮




沒有留言:

張貼留言