2007年6月24日 星期日

Disney Hollywood Hotel

識左一班爛玩媽媽, 大家既 BB 都係 4 月出世, 自從半歲一齊開 party 見過面之後大家就一見如故, 每次見面都有講不完的話題, 今次仲貪新鮮約埋一齊住迪士尼酒店添!  真係好怕去旅行執行李, 雖然只係住 2 日一夜, 但係一個小慈公主既用品已經載滿左一個 20" 既行李箱, 連裝奶樽既盒都帶埋去好似走難咁真係好誇張!!

1 歲 2 個月既小慈知道有街出好開心眼訓都唔肯訓!  專登著件 Minnie 衫出發去 Disney 喇~~


Day 1

酒店 3pm check in, 我地去 playroom 玩住等, 竟然見到我既至愛 Donald Duck 呀!!  冇見 2 年, 佢個樣冇變仲係咁白 >v<

嘩~~~ 間酒店好靚呀!  周圍都搵到米奇既影子!  呢張係小慈既私家床 ^^


去泳池游水, 小慈見到個藍色既泳池已經指住嘩嘩聲超興奮!  周圍行好開心

 

小慈第一次係泳池游水, 落水完全唔驚, 不停 splash 好自在


成面濕晒, 對眼紅晒都繼續玩, 完全唔當一回事!


唔好拉住我, 我去衝出去呀~~~


試坐水泡, 一樣咁自在~~


我又教佢跳水, 捉住佢手仔係水中共舞, 好 high!  小慈笑得好開心!


見到高飛


游左 45 分鐘, 小慈手仔都皺皮了!  上岸食餅餅補充體力先


返酒店房用私家 BB 沖涼盆沖涼, 爽呀~~


飲完奶奶即刻訓著, 攰死死


Dinner 去泳池旁邊既餐廳食飯, 小慈俾人蝦呀 >.<


今晚第一次試食日本五目糊仔, 幾好味小慈食晒呀!  仲指住檸檬要食又唔怕酸真係好攪笑!

計好時間返酒店門口睇煙花, 都好大聲架, 小慈竟然唔驚之餘仲指住嘩嘩聲咁叫


但我地摸到佢個心仔跳得好快


同柏弦合照


之後又入 Disney shop 攪攪震冇幫襯


扮 Pluto 唯妙唯肖


一班小朋友一齊返上酒店房, 4 個 BB 係走廊行, 一路行一路大叫又 fing 手, 超 high!  玩到太 high 唔肯訓覺, 我地要熄晒所有燈所有電視又唔睬佢先訓著


Day 2

怕生保床個個係我同秋秋呀!!  張床太軟太窄, 成晚醒左 20 次都有!  小慈就訓得好好, 7am 醒左飲奶奶, 表現好開心爬床都玩左成朝


食完早餐又去游早水


今次同小慈著救生衣佢個樣好得意呀 ^^


全家幅


水中共舞幾開心~~  已經輕磅既小慈係水入面更加輕飄飄


同小慈玩完跳水玩潛水, 衰妹真係好大膽, 唔驚之餘仲識係水底噴泡泡, 撈番佢上水仲卡卡笑! 好叻呀!


水中大合照~~~  爸爸們全部都好瘦下


歡樂既時間過得特別快, 11am 就要 check out 了!  一班小朋友係 lobby 玩 balloon 都好開心, 小慈望住大熹熹跑來跑去都笑到卡卡聲又大叫, 好 high!


本來想去迪欣湖玩, 但今日有 33.2 度, 小慈頭頂出汗珠真係唔係講笑


熱到冇咩心機


此地久留我怕大家中暑, 去深井食個富貴 lunch 大家就散了~~~~~~~~~~

 Disney, We will be back!


沒有留言:

張貼留言