2007年4月19日 星期四

小慈 1 歲生日大派對之預備篇

以前都唔係太深切感受到咩叫 "眨眼間", 望住小慈就知咩叫時間飛逝!! 

小慈 1 歲喇..... 我仲清楚記得佢初生時放大喉嚨大喊既聲音!  1 日換十幾廿次片餵 7,8,9,10 餐奶, 岩岩噯佢訓左到我想訓時佢又喊醒, 攰到渣住支奶釣魚差 d 碌左佢落地既情境我仲歷歷在目!  已經 1 歲?!  好似仲好細個咋喎.... 

1 歲已經唔係 BB, 小慈而家有自己既喜惡, 有感受, 亦開始識表達自己, 會暗暗地模仿我地!  我以為佢未識既野突然間就會做俾你睇, 差不多每日都有驚喜俾我地!  尤其開心既係小慈 1 歲前識行!!  雖然唔係好穩陣, 但由佢踎低再起身再企直舉高雙手開步行然後撲埋我度真係好感動~~ 

感謝神係過往既一年保守小慈少病少痛, 做父母既真係只求 BB 開心快樂地成長, 其他野真係冇所謂!  小慈出世之後我同秋秋既生理同心理起左好多好大既變化, 生活上由二人行變成三人仲加多個工人!  每日做咩之前都係諗左小慈先, 安排佢食咩, 有 d 咩唔夠要買, 寫日記記低佢每日既變化等, 自己, 老公, 工作, 朋友真係放到好後好後了....  唔係話自己特別偉大, 為人父母都應該如此吧!

為左小慈既生日 party, 我同秋秋整左一隻 DVD 記載住小慈過往呢一年既生活片段, 成長點滴, 由揀相到揀背景音樂再剪輯編排次序, 我同秋秋整左 3 晚!!!  每晚安頓小慈訓覺之後就呢入房努力編制, 忙到凌晨 2-3 點....  我仲 book 左 studio 聽朝同小慈影相, 又約左 Honey BeBe 上門幫小慈做手印腳印, 1 個月大個時做個對好靚, 而家 1 歲又整多次肯定大一倍好攪笑!  夜晚仲會攪一個 party 請屋企人同埋契媽們黎幫你慶祝, 希望你開開心心~

小慈, 爸爸媽媽真係好愛你呀!  亦都好多謝你俾左咁多歡樂我地!  每一次望住你都忍唔住笑, 你真係好可愛~~  古靈精怪表情極多, 望住你已經係一種享受 ^^


1 個月既小慈


Day 42


咩事?


大家好!  我係木村托腮!


Day 52 第一次伸脷


我愛爸爸!


小慈 2 個月大了


高左好多呀!


最鍾意瞓爸爸媽媽張床


學識單眼


Day 63 今日係爸爸媽媽結婚 3 周年呀!


爸爸掃風特別醒神!


面圓圓超級可愛~~


2 個半月識 Head Up!


瞓係媽媽大脾度傾偈岩岩好


最鍾意食手


下?  唔俾食呀?


要喊呀!


無人性呀!


脾脾呀~~~~


3 個月大了


Yeah!


似媽媽嗎?


我係 "藍" 仔


羊角帽別緻嗎?


我係壽司師傅


識得自己攞野玩


自己拖住自己


我係白武士


我識反身了


幾沙塵


鍾意人陪我玩呀!


眼鏡 look 得唔得?


有冇成熟穩重左呀?


全城哈佬喂


咬下唇


因為媽媽唔俾食手呀~~~


咬住玩具頂檔, 米奇老鼠耳仔特別好味!


儀態呀囡!  儀態呀!


大眼妹



靚女一名 ^^


脾脾何其粗壯!  正呀!!


自己飲水, good!


最鍾意繞住爸爸


發現美味的腳仔


我 6 個月大喇!!


係咪想咬我一啖呢?


我今日好開心!


大爺式坐法


英唔英偉呀我?


200 日大的小慈


開始坐得穩陣


你開心, 爸爸媽媽就開心!


沒有留言:

張貼留言